20 Mayıs 2017 Cumartesi

Yeni Blokkk :)

Kar'alayan Kübra yartaşı 5 Değerli Düşünce


Burdan taşınıyorum ey dostlar yeni evime beklerim :)


7 Aralık 2014 Pazar

Ağrı'dan İzmir'e 1650 km/sa Hızla Kaçış

Kar'alayan Kübra yartaşı 18 Değerli Düşünce


Gün olmuş 7 Aralık saat olmuş 00:44 kar tanesi karşınızda :) Selamlar sevgiler.  Arada bir böyle post girişleri yaparak kendimi radyo programı sunucusu gibi hissediyorum. Hani olur ya şuh bir sesle gece şiir programı yapan karizmatik sesli abilerimiz(!) işte onlar gibi hissediyorum kendimi :D Az sonra severek ayrılanların birbirine özlemlerini dile getirdikleri bir şiiri okuyacak gibiyim :D 

Neyse bakmayın saçmaladığıma keyfim yerinde ondan böyleyim. Bakanlık atamaları sonuçları açıklandı. Kartanesi goes toooooo İZMİRR. 

Beyler bayanlar yolunuz düşerse beni de görmeden gitmeyin e mi ? Bakın bu kez Ağrı da değil güzelim İzmir yani boş geçilmez :D

Valla haberi aldığım gün sabahından b*k gibi başlamıştı öğle saatlerinde b*kluk yerini gözyaşlarıma bıraktı akşam ise tamamen sevinç çığlıkları ele geçirdi günümü. Okul idaresiyle sıkıntı oldu baya kötüydü ağladım zırladım falan sinirden o anda da bir dua etmişim ki sormaayın. aynen şunu dedim. "Allah'ım beni burdan kurtar artık dayanmakta zorlanıyorum isyan ettirmeden beni güzel bir yere mesela İzmir'e gönder." Bu duanın üstünden saatler geçti akşam oldu eve bi geldim sonuçlar açıklanmış baktım ekrana bastım çığlığı kocaman bir İzmir yazısı vardı. Hem şükrettim hem şok yaşadım. Duamın bu kadar çabuk gerçekleşmesine. Keşke başka şeyler de isteseydim yanında dedim valla :D Görüyor musunuz bendeki nankörlüğü :D 

Şimdilerde ise hazırlıklarımı ve yasal işlemlerimi yapıyorum. yolculuk tarihi belli değil ama umudum ocak ayına kalmadan gitmek düzenimi kurmak. Aaaa bu arada sevindiğim bir başka şey de hem masal perisiyle hem de memleketten yakın bir arkadaşımla beraber İzmir'de olmakk :D Masal perisi duyurmadı sanırım ama oda artık İzmir vatandaşı :D 

Hoş kalın hoşçakalın Birde şu yazarın kitaplarını okuyun ben okudum ve okumaya devam ediyorum. Tek kelime ve üç heceyle anlatmak gerekirse BA-YIL-DIM. 

Yazarın adı: Fatma ERDEK 

Kitapları: Kara Kış Beyaz Düş

                Melekler Zamanı

                Erken Rüya Zamanlar

11 Kasım 2014 Salı

-Tavuklara Fısıldayan Kadın-

Kar'alayan Kübra yartaşı 11 Değerli Düşünce

Şu Acun da olmasa saat 17’de başlayan kış gecelerini nasıl geçiririz bilemiyorum. Sağolsun TV8 i aldığından beri izlemek için alternatif kanal çıkmış oldu. Acaba eskiden geceler nasıl bitiyordu heheh. Yok yaa o kadar da değil yani son cümlem şakaydı. Acun olmasa da kış geceleri bambaşka efsanedir.
Sevgili sevenlerim size güzel haberlerle geldim. Hani bahsetmiştim ya adalet bakanlığı mülakatına girecem diye işte ona girdim ve tahminimden de güzel geçti. Araya insan ilişkileri çok kuvvetli dayısı güzel makamlarda olanlardan karışmazsa Ağrı’ya beyaz mendil sallama günlerim yakındır. Böyle havaya girdim ben yine hayaller falan mis gibi ama yine beklemediğim bir sonuç gelirse atarım kendimi aşağıdaki çuval dolu römorkun içine :D
Bana dua edin e mi? :D

Burada hayat çok farklı yaa geçen hafta sabah işe gitmek için merdivenlerden iniyordum apartmanı kediler mesken tutmuş. Malum benim hayatta en çok korktuğum canlıdır kediler. Adını bile duyunca içim ürperiyor. Hele yumuşaklığını düşününce alerjim ayaklanıyo derim beyazdan kırmızıya dönüyo bir kaşıntı bir huylanma aboo mahvoluyorum. Şuan tasvir ederken bile yaşıyorum o canlılar yüzünden :D neyse ilk kattaki topuklu ayakkabının içinden bana bakan yavru kediyi atlattım sıra en büyük mücadeleme geldi.  Bir yandan beni işe göndermemek için kapıyı tutma görevini zevkle yerine getiren yavru diğer yandan onu gözünde aslanlaştıran sonra da canını kurtarmak için topuklarını vura vura kaçan masum köylü :D Sabah böyle ekşın yaşayıp okulda da verimli olmam beklenmesin benden, korkudan aklım sırtımdam çıktı resmen :D

Bu olay bende koşullanma yarattı şimdi apartmana her giriş çıkışımda acaba üstüme kedi fırlar mı ya da kedilerle ilgili bir şey yaşar mıyım diye korkar oldum. Dün yine bu korkuyla kapıyı açtım işe gidecektim, üstüme tavuk kanatlarını çırpa çırpa atlayınca daha önce sırtımdan ıkan aklım çıkacak başka yerlerde buldu :D Yav insanın üstüne tavuk atlar mı ya, ne menem bir memleketmiş burası, ben ki kendini Monaco Prensesi ilan eden kişiyim benim de üstüme tavuk atladı hehe :D Burada yaşam garip valla yolu düşen olursa çeşitli eziyetler sonucunda buraya gelebilen olursa misafir ederim buyurun gelin o atlayan tavuklardan birini kıstırıp bir köşe de cızbız yaparız :D
 

KAR TANESİ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review