13 Ocak 2018 Cumartesi

Hacı Kartanesi :)

Kar'alayan Kübra yartaşı 2 Değerli Düşünce

Hello blokcular napıyonuz?

Başlıktan da tahmin edeceğiniz üzere kutsal topraklara gitme şerefine erişiyorum :)  Hacı denemez çünkü umreye gidiyorum ama olsun kendimi hacı ilan etmeyi tercih ediyorum. Nasılsa burası benim sayfam ve istediğimi derim dii mi ama :))

Bu arada konuyla alakasız ama bazı kelimeleri Türkçe yazılımına uygun olmayan şekilde yazmamam dil bilgisi eksikliğimden değil tamamen kendimi ifade etme biçimimden kaynaklı :)

Neyse işte güzel haberlerle geldim. Bir süre önce belli olan ve başvuru yaptığımız Umre ziyareti nihayet sonuçlandı ve her şey hazır şuan sadece valizimi hazırlayıp yola çıkma kısmı kaldı. Kendimi şanslı hissediyorum genç yaşta orada bulunacak olmaktan ama kızım için daha da şanslı hissediyorum.. İkra hanımefendi doğmadan o kutsal yerleri hissedecek. Kızımla tavaf yapacak olmanın heyecanı inanın tarifsiz bir şey. :) 

Bu arada rutin kontroller sırasında bebeğimin kalbiyle ilgili bir şüphe gelişti ve bir takım testler yapıldı. Şuan her şey doğum sonrasına kaldı. Bir beyaz parlama olduğu ve bunun ne olduğunu bilmediklerini söylüyorlar. Bazen geçiyormuş gelişimiyle beraber bazen de kalıcı oluyormuş ve müdahale gerekiyormuş. Doğum sonrasında yeniden bakılacak kalbine geçmemişse bir tedavi planı çizilecek. Minicik yüreğinin iyileşmesi için Kabe karşısında dua etmeyi bekliyorum. Siz de aklınıza her geldiğinde şifa bekleyen bebeklere dua eder misiniz? İçinde benim bebeğime de şifa dileyin olur mu?

eveett gitmeden herkesten helallik almam lazımmış elimden geldiğince başladım yapmaya ama burdan da beni tanıyanlara sesleneyim hakkınızı helal edin olur mu? Bir de özel istek dua var mı ismn dua ederim bak size yeter ki söyleyin :)

29 Aralık 2017 Cuma

Anne Bloggerlar-İnstagram Anneleri 1

Kar'alayan Kübra yartaşı 5 Değerli Düşünce

Duydunuz dimii sizde artık para her sabah erkenden kalkıp işe gidip, tüm gün bir sürü iş stresi çekip akşam hele de büyük bir şehirdeyseniz o trafiğe girip eve gelmek için saatlerinizi verdiğiniz ve bunu istemeseniz de mecburen yaptığın şekillerde kazanılmıyor.

Para kazanmanın evde, öğlene kadar uyuyarak, lüks cafelerde(kesin zenginler buna cafe demiyordur kendi dillerinde adı başkadır) serpme kahvaltılarını yaparak, parti,eğlence, kokteyl, fuar ve etkinliklerde gezerek olacak şekilde yolları da bulundu. Bence tekerlek ve elektriğin icadından sonra en başarılı icatlardan sayıyorum ben bunu. SOSYAL MEDYA KAZANÇLARI.

Hakkıyla yapanlarında önünde şapka çıkarırım yani. Geçenlerde instagramda takip ettiğim anne bloggerlardan birisi takip edilme, izlenme istatistiklerini paylaştı. Kadının 42 milyon küsür izlenmesi olmuş. Zaten türkiye kaç milyon bana bi söyler misiniz? Resmen nüfusun yarısı bakmış yada takip etmiş. İnanılmaz sayılarla karşılaşıyorum biraz araştırdığımda. 

Bu konuya bodozlama neden giriş yaptım hemen onu anlatayım.  Sen de iyi ki bi hamile kaldın hemen başladın demeyin de dinleyin :) 

Malum hormonlar gereği reklamda bile bir bebek görsem hemenn "Ayyyyyyyyyyy" diye bir tepki çıkıyor ağzımdan. Ee internette bebek ürünleri üzerine araştırma yapmak, bebek sağlığı gibi konularda bir şeyler bakmak derken akıllı sosyak medyamızda artık önüme eskisinden daha farklı sayfalar çıkarmaya başladı. Ben normalde hem facebook hem de instagramı (twitter kullanmam açık hesabım olsa da kurulduğu günden beri hiç ısınamamışımdır) kendi arkadaşlarımın hayatlarını paylaşmak için kullanırdım. Ama işte keşfet kısmıyla veya reklamlarla beni de herkesi olduğu gibi bloggerlar yaşamına sürükledi. Bir de aslında iş yerindeki 2 arkadaşımında makyaj üzerine ve hobi üzerine instagram bloglarının olması da bu yaşamı daha yakından gözlemleme fırsatını sundu. 

Arkadaşlarımdan örnek verecek olursam. Gerçek hayatlarını yakından biliyorum ama eğer sadece blogdan tanısaydımçok başka hayatları olduğunu sanardım. Evet tamamen farklı değiller ama populer kültüre de ayak uydurmak adına olmadıkları gibi davrandıklarına da şahit oluyorum. İşte bunları gözlemleyince bu anne bloggerların da hava adıyla İnstamomların da gerçek hayatlarının öyle olmadığını düşünmeye başladım. 

Malum hepimiz görüyoruz, genel de kocası zengin kadınlar oluyor. Arabaları lüks havalı markalardan seçilmiş evleri mutlaka bir iç mimarla çalışılarak dizayn edilmiş çocukları kolejlerde okuyan ve asla yaramazlık yapmayan eşleriyle arkadaşlarıyla mükemmel hayatları olan kadınları seyrediyoruz. Ben bunu son zamanlarda yayınlanan Ufak Tefek Cinayetlerdeki hayatlara çok benzetiyorum. Onlarda da hep bir iyi ve sağlam duruş söz konusu. Gerçekten de böyle hayatlar var mı demeden kendimi alamıyorum. 

Şimdi ben burda böyle yazdım diye bu kişilere çamur attığımı düşünmeyin sadece aklıma takılanları dile getiriyorum. Araştırmalarım sürecek belki ilerde nasıl instamom olunur diye bir post hazırlarım.:) Hayatlar nasıl olursa olsun sosyal medyada samimiyetin kazanması gerektiğini savunan biri olarak İkra doğunca ben de bir blogger olurmuşum :)) Olursam söz haber vercem :D

Günlük 1 ♥

Kar'alayan Kübra yartaşı 6 Değerli Düşünce


Yeniden Selaaam.. 


Hasta hasta geldim bugün size. Üzerinize afiyet birazcık faranjit olmuşum da.  Malum İzmir'i bilenler hemen anlar havaların bi sıcak bi soğuk olmasından kaynaklı benim de dengem bozuldu. Ne giyeceğimi bilemiyorum. Soğuk diye kazakla gidiyorum işe, bu sefer kalın geliyor ertesi gün ince giyiniyorum bu kezde üşüyorum. Napsam bilemedim.  Ayy bir de hamilelikten dolayı ateş basmaları başladı. Menopozlu kadınlar gibi ateşleniyorum. Millet kaloriferin dibinden ayrılmadığında bile cam açabilecek kadar bunalıyorum bazen. Eee vücut napsın bi terle bi soğu oda hasta oldu. Bir haftadır bebeğime ilaç vermemek için kullanmadım bir şey ama baktım iyice ilerledi dün doktora gittim sonunda. Hamilelikte kullanılabilecek antibiyotikler varmış onlardan bir tanesini verdi kullanmaya başladım bakalım umarım miniğime zararlı olmaz.

Biliyorsunuzdur belki lisans eğitimim gereği çocuk gelişimini iyi derecede bilmem gerekiyordu. Derinlemesine bilgi sahibi oldum lisans döneminde, ee şimdi bir de canlı canlı yaşama fırsatı buluyorum. Aslında tüm ilaçların zararlı olduğunu düşünüyordum ama zararsızları da varmış bunu da öğrendim.Öğrendiklerimi pekiştirmem için kızım şimdiden beni mutlu etmeye başladı. İkra hanım şimdiden annesinin mesleki gelişimine katkı sağlıyor :)

Bu kız bana neler neler öğretti beş aydır bilemezsiniz. Günlük hayatın stresinden nasıl uzak kalınır, hayatta neler değerlidir, nelere önem verirsem daha mutlu olurum. Sağlığıma neden dikkat etmeliyim vs. daha neler nelerr. 

Ben sanırım bundan sonra her postta bir parça kızımdan söz edeceğim. Hamilelik sürecimden, bebeğin gelişiminden vs hep bir parça onu bulacaksınız satırlarımda. Hele bir de doğsun siz o zaman görün :) Bu arada siz napıyosunuz? Yazın azcık konuşalım hadi :)


 

KAR TANESİ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review