13 Kasım 2012 Salı

ÇOK AĞIR

Kar'alayan Unknown

Dili ağır olanların acıları da ağırdır! 
anlamıyorsan uğraşma fazla.. 
susuyorsa sözlerinin ağırlığındandır 

 ...ya da ...
cesareti yoktur 
kelimelerin dudaktan fışkırmaya..

7 Değerli Düşünce:

Adsız dedi ki...

hangisi daha ağır?
susmak mı,
susanın karşısında durmak mı?

Unknown dedi ki...

susmak kendiyle savaşmak, konuşmaya çalışmak daha büyük bir ziyan.. susanın karşısında durana da o yangının kıvılcımları sıçrar elbette..

Unknown dedi ki...

bu arada bloguma hoşgeldin destiny :)

Unknown dedi ki...

aslında aynı yola çıkmıyor mu. mesela ben, kelimelerimin anlamı bu kadar ağır olmasaydı karşımdakine o sözleri söylemeye cesaretim olurdu ve susmaz daha doğrusu susmak zorunda kalmazdım...

Unknown dedi ki...

evet aslında aynı şey ama bir sağdan bir soldan bakmak gibi buda farklı yerlerden söyleyip aynı kapıya çıkarıyoruz lafları..

bırtutamkekik dedi ki...

satırlarınızda çok farklı,çok hoş bir tını var..
yüreğinize kaleminize sağlık..
burada olmduğuma,size rasladığıma çok sevindim.
takipteyim.
gönülden muhabbetle..

Unknown dedi ki...

hoşgeldin canımm yazılarımın begenilmesi beni çok mutlu ediyor. Böyle iltifatlarla şımaracam sanırım ;) kocaman sevgiler :)

Yorum Gönder

Yorum Yapmak ister misin..?

 

KAR TANESİ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review