15 Aralık 2012 Cumartesi

Hey koca mim'li dünya :)

Kar'alayan Unknown

Meleğim beni mimlemişşşş.. Geç kaldım cevap vermekte ama şimdi sorduğu her soruya cevaplarımı sıralıyorum :)

Mantığın mı yoksa Duyguların mı ön plandadır
Aslında her zaman mantığımın ön planda olmasını istemişimdir ama çoğu hemcinsimde olduğu gibi benide de duygularım hareket ettirir. Bu bazen bana avantaj olarak döner fakat çoğu zaman "aptalca davrandım yine offf" dememin sebebidir.
-İnsanlar niye mutlu değiller? Niye gözlerinin önündeki mutlulukları görmüyor ve şükretmesini bilmiyorlar?
insanların yaratılış gereği içinde bulunan az gözlü nefis onları doyumsuz yapıyor. hep bana hep bana mantığı nefsimizin asıl çalışma ilkesi. ama bir de şöyle düşünebiliriz? eğer nefis bu kadar ağır ve zor bir silahla yaklaşmasa nerede kalır bizim imtihanımız? imtihan sırrımız...
Çok para harcayıp keşke almasaydım yada harcamasaydım dediğin bir şey var mı?
Bu soru karşısında göğsümü gere gere "hayır yok" diyebilmek o kadar harika bir duygu ki anlatamam :)) Eğer bir şeye para verdiysem onun canını çıkarana kadar kullanırım. Yada kullanmayacağım şeye para vermem. bu da benim mikemmelliğim :) :)
Haklı olduğun bir konuda hakkını savunur musun yoksa susmak adalet mi dersin?
Kendimi çok yetersiz gördüğüm konuların başında da bu geliyor :( Aslında kimileri benim çok geveze ve cadı olduğumu düşünse de bazen yeri geliyor hakkım olanı bile savunamıyorum. "lanet olsun napıyım o da kalsın onlarda " diyebiliyorum..
Tok gözlü müsün yoksa herşeyim olsun diyenlerden misin?
Tam tok gözlü de değilim ama her şeyim olsun da istemem onun hesabını vermek var bi de :) eğer çok beğendiğim ilgimi çeken bir alanda seçenekleri tarıyorsam dayanamayıp uff hepsi benim olsun diyebiliyorum :)



 aaa.. bitmiş bilee çok az soru varmış yaa gözümde büyütmüşüm ben :) bu güzel mim için 
meleğime.. çoook teşekkür ederim işte benim mimlediklerim..

10 Değerli Düşünce:

Unknown dedi ki...

ne güzel bi mim olmuş öyle kar şekerim :)

Unknown dedi ki...

beni mimleyen güzel o yüzden ;)

deeptone dedi ki...

üffff özür dilerim görmedimdi.
:)
ama bak mimleyince, mimlediğimiz bloga gidip haber veriyoruz mimledim diye. bi daaa unutmaaaa.
:))))

Unknown dedi ki...

affediyorum :)))) sen de beni haber vermediğim için affet :)))

Asiruh dedi ki...

yeniden teşekkürler, en kısa sürede yazıcam, bugün :)

Unknown dedi ki...

BEKLİYORUMMM :)

Merinin mutfağından:) dedi ki...

merhaba sizi takipteyim bende çok yeniyim sizleride sayfama beklerim:)

Unknown dedi ki...

umarım beğenerek okursun yazılarımı hoşgeldinn :))

deeptone dedi ki...

senin şekerlik üslubunu ve dramatiko öykünü sevmeyen olabilemez ki.
:)

Unknown dedi ki...

senin be deli dolu haline de hayran olmayan kalmaz kiii deepppp sana kalp kalp kalp :))

Yorum Gönder

Yorum Yapmak ister misin..?

 

KAR TANESİ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review