3 Ocak 2013 Perşembe

ablalık gururu

Kar'alayan Unknown

  Daha önce bloglardan birinde-şu an adını hatırlamıyorum tesadüfen görmüştüm- kardeşini bul diye bir projeyle karşılaşmıştım. Bu ne acaba diye girip bakmıştım sitede gezerken heveslendim ve bilgilerimi doldurup bende talip oldum. Aynı akşam kardeş edinmek istediğim çocugun öğretmeni bana ulaştı isteğimi doğrulamak istedi. bende evet gerçekten istiyorum diyerek onay verdim. Ayrıntılı bir mailden sonra çocuğu daha iyi tanıdım. kısa zaman sonra ona öncelikle kırtasiye malzemesi ve kitap gibi şeyler olmak üzere ufak tefek hediyeler gönderdim. Bu gün bana karşılık mektubu geldi. O kadar güzel anlatmış ki duygularını gözlerim doldu. ufak bir kısmı paylaşmak istiyorum. Ben demiştim ki ben senin ablanım artık benden maddi manevi her şeyi isteyebilirsin elimden geleni yaparım. bana yazdığı satırlar aynen şöyle:

".....Ablacım bana maddi manevi ne istersen söyleyebilirsin demişsin ama ben sadece senin sağlığını istiyorum ablam....."

Ülkenin diğer ucunda hiç tanımadığımız bir çocuk bize bu kadar güzel şeyler söyleyebiliyorsa bu tertemiz çocuklara neden cehennemi yaşatalım ki?


14 Değerli Düşünce:

Unknown dedi ki...

aaa cidden mi ne güzel ben de yapmak isterim canım nasıl yapabilirim?

Unknown dedi ki...

http://www.kardesinibul.com/ bu siteden yapabilirsin meleğim o kadar duygulanır ki insan inanamazsın :)

Adsız dedi ki...

Harikasın!!

Unknown dedi ki...

teşekkür ederim arselim :)

Unknown dedi ki...

vaay benim de gözlerim doldu zaten de duygusalım bu aralar. o renkli kalemlerle yazmış hem de canım yaaa

deeptone dedi ki...

ama ne güzel bişi yapmışsın.
:)
kutlarım.

Unknown dedi ki...

teşekkür ederimm sende yapabilirsn deep :)

Unknown dedi ki...

ayy evet yaa çok tatlıı :)

Adsız dedi ki...

Bravo sana Sevgili kar tanesi!
Ne hoş birşey yapmışsın:-)
Bir gönül almak,
bin hac ziyareti sevabıdır derler!

Unknown dedi ki...

tesekkür ederim canım o zaman bende hacı kartanesi olduumm :) :)

siyah kuğu dedi ki...

Hacı kar tanemmm:)))
Hemen siteyi buldum
sağol canım öptüm.

Unknown dedi ki...

hemen sende yap kuğum o kadar seviniyorlar ki :) hacı kar tanen seni kocaman öptü :)

hanife dedi ki...

Ablacım şu anda gözleri dolu dolu yazıyorum ne güzel bir şey yapmışın ve ne güzel bir site bende üye olacağım İnşaAllah..

Unknown dedi ki...

ol canım benim inşallah bende biraz olsun mutlu olmalarına sebep olmusumdur. baska yazılarda da yorumunu bekliyorum :)

Yorum Gönder

Yorum Yapmak ister misin..?

 

KAR TANESİ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review