22 Şubat 2013 Cuma

Beslediğim hayvanlar ve Anılar

Kar'alayan Unknown
Daha önce hiç üzerinde durmadığım bir konuda yazmaya karar verdim. 

Bu zamana kadar beslediğim ya da beslemeye çalıştığım hayvanlarla tanıştıracağım sizi :) 

Bazılarında başarılı oldum ama maalesef bazılarında olamadım ve hüsran oldu. Pisi pisine öldüler yazık...:(  Buradan onlara sesleniyorum valla kötü bir amacım yoktu sadece sizi beslemek istemiştim :))

Neyse acı dolu hatıraları unutalım tek tek size sıralayayım en iyisi ben :)

İşte bu bizim cikletimizzz :) cinsi muhabbet kuşu çok küçüktüm o evimizdeyken :)


Bu da bizim köye gittiğimizde hem oynayıp hemde sevdiğimiz ATEŞ :) öldüğünde ağlamıştım...


Aşağıdaki resimdekiler benim su kaplumbağalarım adları TOSUN ve YAŞAR :) Tosun hasta oldu ve öldü ama Yaşar 6 yaşına girdi :) Adı üstünde Yaşar.:) keşke tosun yerine yaşar1 yaşar2 deseydim :)


Bu da sırf hevesimiz geçsin diye annemin komşudan ödünç aldığı tavşanımız pamukçukk :):)


Aşağıdaki balık türünden bir çok kişi çok kez beslemeyi dener bende onlardanım. Belki 15-20 tanesini bu uğurda harcamışımdır :) üzüldüm ama bak o kadar olmuş mu yaaa


İşte evin Zeki Müreni, Solisti PAŞAMIZ :) türü sultan papağanı tam bir gevezeee :))


Aha işte bu da horoz olup da ablamın civcivi büyüdüğünde o tavukla evlendirip tekrar civciv besleme hayalleri kurduğum mübarek :)) adı yok yani yoktu sanırım hatırlayamadım :))


Hey gidi günler yaa gözlerim doldu..Ne günler geçmiş görüyonuz mu koca 21 yılı devirdim...

DİPNOT: Bu hayvanların çoğunu çok küçükken beslediğim için fotografları maalesef yok ama resimdekilerle aynılardı aynı türlerdi.

0 Değerli Düşünce:

Yorum Gönder

Yorum Yapmak ister misin..?

 

KAR TANESİ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review