15 Mart 2013 Cuma

Ablalık Gururu-2

Kar'alayan Unknown

Kardeş edindiğim dünya tatlısı ufaklıktan mektup geldi. Aslında daha erken gelmeliydi ama araya sömestr girince gönderdiğim paketi alamamış. 

Bu ufaklık her mektubunda beni şaşırtmayı başarıyor. Bu seferde be ona hangi rengi sevdiğini sormuştum. Bana verdiği cevap aynen şöyle: "Abla sen bana hangi rengi seviyorsun demiştin ya ben kırmızı rengi seviyorum. Çünkü üzerinde şehitlerin kanını taşıyor." 
Bir çocuktan ben hiç böyle bir cevap beklemezdim. O gerçekten çok akıllı ve duyarlı bir kız.

Görmeden sevdiğim ikinci insan olma özelliğini taşıyor. Birincisi tabii ki meleğim :) Ve işte ona göndereceğim yeni paketi hazırladım bile :)


Sizde kardeş edinmek ister misiniz? 

*********

Cevabınız evetse lütfen TIK TIK

4 Değerli Düşünce:

Unknown dedi ki...

bitaneeeeeem sende benim için ilksin gerçekten :)

Unknown dedi ki...

biliyorum canımm :)

deeptone dedi ki...

ne güzeeeeel.
:)

öykünün devamı var ya okuycem ki.
:)

Unknown dedi ki...

çok güzel tabi oku canım bakalım :)

Yorum Gönder

Yorum Yapmak ister misin..?

 

KAR TANESİ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review