10 Mart 2013 Pazar

Anime çizimi, Keçeden anahtarlık

Kar'alayan Unknown
O kadar maymun iştahlıyımdır ki her işe bulaşırım. Tatilde keçeden anahtarlık yaptım. 

Pasta, börek kurabiye, şeker hamuru yaptım( gıda boyası kullanmadan), örgü yaptım ve son merak saldığım şey ise resim.

Az önce bloglarda dolaşırken birinin çizimlerini inceleme fırsatım oldu ve bir heves doldu içime gecenin bu saatinde hiç üşenmeden başladım çizmeye. 

Çizerken aklıma bal köpüğüm geldi onun sevdiği animelerden yapayım bari dedim ve ortaya bir resim çıktı. Bunu sizinle de paylaşmak istedim. Yarım saatten az bir sürede çizdim ve ilk çizimimdir. 

Bence ilk çalışma için oldukça başarılıyım :)

bakınız bu ilk hali...


Sonra üzerinde oynadım photoscape ve picasa yardımıyla...Oda şu hale geldi....


Ve en son renklendirirsem daha hoş duracağına kanaat getirip renk kattım çizimime :)



bakınız şunlarda tatilde yaptığım keçeden anahtarlıklar :)


--------------------------------------------------------


--------------------------------------------------------------------


---------------------------------------------------------------------


------------------------------------------------------------------


BU KADAAARRRRR :) 

ALLAHa emanet olun :)

18 Değerli Düşünce:

Unknown dedi ki...

Canım bunlar çoook güzel yaaaaa ;)

Unknown dedi ki...

teşekkür ederim meleğimm senin kadar güzel olamaz :)

Dönence dedi ki...

10 parmakta 10 marifet olmalı.. İlgi çekici olmuş :)

Hilal ~ dedi ki...

Anahtarlıklar ve resim çok güzel olmuş. Elinize sağlık. :)

Unknown dedi ki...

teşekkür ederim ilginize mazhar olmaya çalışıyorum :):)

Unknown dedi ki...

teşekkür ederim canımm :) begenilmek ne hoşş :):)

Unknown dedi ki...

Senin kalbin güzel bitanem ;)

eda dedi ki...

nasil yani bu kadar ?? daha ne olsun ??? on parmadiginda on marifet kartanem masallah subhanallah :ustelik hepsi çok guzel olmus, ellerine saglik :)

Unknown dedi ki...

şımarırsam görürsün :))

Unknown dedi ki...

teşekkür ederimm edam sizin güzel bakışlarınız bunları bu kadar güzel yapıyor :)

Demlenmisyasam dedi ki...

emeğine sağlık çok güzeller... :)

Unknown dedi ki...

şımardım tesekkür ederimm :):)

BOŞNAK KIZI dedi ki...

o terlik anahtarlıklara bayıldımm ne kadar şirin olmuş :) ellerine sağlık :)

Unknown dedi ki...

yapımı aslında çok kolay annem sağolsun o öğretti :) tesekkür ederim begenilmek hoşuma gidiyor :)

Unknown dedi ki...

merhabalar emeğinize sağlık hepsi çok güzel :) yeni blogcuyum. blogunuzu takipteyim.
sizde takip ederseniz sevinirim :)eliflekartaneleri.blogspot.com

Unknown dedi ki...

teşekkür ederim elifcim hoşgeldin bende hemen geliyorum :)

Adsız dedi ki...

Anineyi çizmeye çalıştım.Çok güzel bir çalışma oldu.

Adsız dedi ki...

Anineyi çizmeye çalıştım.Çok güzel bir çalışma oldu.

Yorum Gönder

Yorum Yapmak ister misin..?

 

KAR TANESİ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review