4 Mart 2013 Pazartesi

ANKARA'YA DÖNÜŞ VE YENİ DÖNEM

Kar'alayan Unknown
Yurt hayatına yeniden merhaba :)

Okulun açılmasıyla birlikte yurt hayatıma geri dönüş yapmış oldum. Oysa ki evde ne kadar rahattım.Öğleye kadar uyuyup annemin seslenmesiyle hazır kahvaltıya bile nazlanıyordum. Sonra televizyonda gündüz kuşağı programlarıyla oyalanıp canımın istediği her an saat farketmeksizin kalkıp mutfakta pasta, börek, tatlı yapıyordum.

 Akşamları babamla didişerek onu belgesel kanallarından vazgeçirip dizi kanallarına sürüklüyordum. Şuna kanaat getirdim ki ben tamamen evcimen biriyim. Tam da evlenilecek biriyim hehe :))

Yurda gelişimle birlikte bir telaş ve yerleşme havasına girdim ütü yaptım bol bol. Yeni dönemin ilk gününü gerçekten bol kahkahayla geçirdim. Ve gerçekten merak ettiğim bir şeyi öğrendim. Bölümüme ilgi duymayanlar bilemez ama biraz ilgi duyanlar az çok bilir. Rorschach mürekkep lekesi testini öğrenmeye başladım. 

Bunu size şöyle tanıtabilirim 10 tane kart var ve bu kartlarda mürekkep lekeleri var. Kişiye "Burada ne görüyorsun?" sorusu yöneltildiğinde verdiği cevapları yorumluyoruz. 

Henüz çok başındayım işin ama kararlıyım bu işte ilerleyeceğim :) aaa hatta bu testi Recep İvedik izleyenler bilir. bakınız şu sahnede...



Eğlenceli bir dönem beni bekliyor herkese sevgiler :) Bu arada tekrar bir hatırlatma çekilişime katılmak için TIK TIK

9 Değerli Düşünce:

Unknown dedi ki...

mürekkep lekesi testi hımmm aslına bakarsan bana ilginç geliyor öğrenmek isterim ama kesin psikoloji ile ilgili bi ton bilgin olması gerekiyordur :(
bu arada özlettin kendini canım ya geliyorum gidiyorum bloguna bakıyorum hareketlilik yok :(
umut kırıklığı ile sayfayı kapatıyordum
sabah dolmuşta işe gelirken yazı yazdığını görünce çooooooooooook mutlu oldum.
artık yazılarını bekliyorum. sedef ne alemde çok merak ediyorum.
bu arada ben ailemin yanında okudum üniversiteyi hiç de ahım şahım değildi :(
kalabalık ve çok misafiri gelen bir aile olduğumuz ve evin büyük kızı olduğumdan kaynaklı akşam 10 dan önce ders çalışmaya başlayamıyordum. arkadaşlarım istedikleri gibi istedikleri yere giderken ben evin durumuna göre ayarlamaya çalışıyordum...

Unknown dedi ki...

Ben de Ankara'da okudum, 4 yıl da yurttaydım :) o günlerim geldi aklıma bak şimdi, psikoloji bölümündesin sanırım, başarılar :)

sdsss dedi ki...

Sevgili kar tanesi benim öğrencilerim de senin ruh halinle döndüler dün tam bir psikologluk yapmak zorunda kaldım bu dönemin keyifle geçsin...

Unknown dedi ki...

meleğimm evet biraz bilgi birikimi lazım ama kısaca bahsederim sana tam öğrendiğim zaman :)

özlettim ama bahanem vardı meleğim yazarım sana. Sedefe mecbur ara verdm bu aralar bir yogunluk içindeyim.

Dışarda okumayı hç istemedim ama maalesef oldu. Gerçi bir bakıma iyi oldu içine kapanıklığım bitti gitti.:)

Unknown dedi ki...

Ankarada zaten ya memur ya da öğrenci olacaksın :) evet psikoloji okuyorum tesekkr ederim bu arada :)))

Unknown dedi ki...

Evi bırakıp gelmek çok zooor çok zor yaa acıyın bize :)) sen öğretmen misin :))

sdsss dedi ki...

Evet kar tanesi üniversite de öğretim görevliyim sen hangi okuldasın?

deeptone dedi ki...

çok şirin anlatmışsın.
evi okulu yurdu.
o leke evet kar tanesi yaaaa.
:)

Unknown dedi ki...

Benim hayatım şirin deep o yüzden :D o lekelerde neler var neler :)

Yorum Gönder

Yorum Yapmak ister misin..?

 

KAR TANESİ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review