30 Mart 2013 Cumartesi

ÇEKİLİŞE KATILIM BİTTİİ :)

Kar'alayan Unknown

Herkese güneşli bir cumartesi gününden merhaba :)
Bugün ben çifte mutluluk yaşıyorum. Hafta sonu tatili  için bir aydır görmediğim ailemin yanına geldim. Evimi çok özlemişim ve bunun üzerine bir de bir aylık bir süreçten sonra çekilişim bugün bitti. 

Katılan herkese şimdiden bol şans dilerim ve sonsuz teşekkürlerimi sunarım. 

Bugün linkleri kontrol edip tek bir liste çıkaracağım. Ama evde olduğum için annemin beni bilgisayarın başından kaldırma çabaları işe yararsa kazananı duyurma işlemim biraz gecikebilir. Böyle bir gecikme olursa affınıza sığınıyorum. Kısa bir veda edip gidiyorum. Mutlulukla kalın :) 

KARTANESİNDEN KOCAMAN SEVGİLER...

0 Değerli Düşünce:

Yorum Gönder

Yorum Yapmak ister misin..?

 

KAR TANESİ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review