17 Nisan 2013 Çarşamba

Kartanesinden Veda...

Kar'alayan Unknown

Merhaba herkese..

Hüzün dolu bir merhabayla geldim sizlere...

&

Hayatımda çok önemli bir dönüm noktasındayım ve bu süreci yalnız kalarak atlatmaya çalışacağım. 

Demem o ki blogumu kapatıyorum sizlere veda ediyorum...

Bu kararı almak bana da çok zor ama sağlıklı bir karar verip hayata devam etmem için her şeyden uzaklaşmalıyım.


Bir gün bir kar tanesi olup tekrar ellerinize konmak dileğiyle...

Hoşçakalın...


24 Değerli Düşünce:

Unknown dedi ki...

herkes gidiyor arseli ablamdan sonra sen :..(

kahvetelvesi dedi ki...

Olur mu ama...Geri geleceğini umuyorum..

Naz dedi ki...

üzüldüm :( ama insanın kendiyle başbaşa kalması için bir çok şeyden vazgeçmesi gerekiyor malesef.. hakkınızda hayırlısı olsun.. sizi tekrar görmeyi umarım... hoşça,dostça kalın..

Sema dedi ki...

İnşallah herşey istediğin gibi olur, işlerin yolunda gider, hayırlı olsun.

Adsız dedi ki...

ama neden ne olduki şimdi biz seni seviyorduk çok :((

Syhn dedi ki...

kapatmasaydın, sadece ara verseydin..

1800lerde Yaşayan Kabarık Elbiseli Kız dedi ki...

saklanmak bir kaçış biçimi değil aksine erteleme biçimidir aksine elbet yanlış birşey söyleyip kırmak istemem fakat dönüm noktası olacaksa bu süreç en doğru kararı seni en düşünenlerle paylaşarak al kimi zaman insan kendi içinde bulunduğu durumu gözlemleyemiyor ne yazıkki her ne olursa olsun seni canı gönülden dinlicek biri olduğuna inanıyorum en kötü ben dinlerim ..aldığın her kararda yolun yolun açık mutluluk seninle olsun ..

tıp dersleri dedi ki...

Güzel blog !!! Kolay gelsin

Unknown dedi ki...

inşallah en kısa zamanda hayatındaki o dönüm noktasını atlatır ve aramıza dönersin.çokca da canınızı sıkmayın konuyu bilemiyorum ama her şey olacağına varıyor hayatta...bol şans sevgiler...

Adsız dedi ki...


üzüldüm:-(...

Allah yardımcın olsun
kolaylıklar dilerim..

deeptone dedi ki...

peki tamam kolay gelsin ama sona yine gel.
umarım bir sağlık konusu değildir.

Unknown dedi ki...

ımmm geleceğin psikologu, bugün sizin gününüz kutlu ve de mutlu olsun :)
En yakın zamanda aramıza dönmeni bekliyoruz..

Unknown dedi ki...

dönüşüm muhteşem oldu meleğim :)

Unknown dedi ki...

geri geldim canım :)

Unknown dedi ki...

Bazı şeyleri feda etmem gerektiyse de sağlıklı bir karar için bunu yaptım ve harika bir şekilde geri döndüm canım iyi dileklerin beni mutlu etti :)

Unknown dedi ki...

İşler yoluna girdi tatlım herşey gayet iyi oldu :)

Unknown dedi ki...

bende sizi cok seviyorumm gidemedim geri geldim işte :))

Unknown dedi ki...

aynen dediğini yaptım canım gidemedim tamamen :)

Unknown dedi ki...

Kendimi cok iyi tanıdıgım için bu süreci en az zararla bu şekilde gecirmei sectim ve gercektende bana iyi geldi bomba gibi geri döndüm. belki bir gün oturup konusma fırsatımız olur :) destegin ve iyi dileklerin beni mutlu etti çok tesekkürler :)

Unknown dedi ki...

tesekkürlerr sevgiler :)

Unknown dedi ki...

merhaba burcuu :) biliyomusun adın benim en cok sevdigim isimlerden biri o yüzden ilk anda sana sempati duydum ve iyi dileklerinde beni sevindirdi cok tesekkurlerr :)

Unknown dedi ki...

felsefik destinyymmmmmmmmm geri geldimki benn :)

Unknown dedi ki...

deeppp özledim seni :)

Unknown dedi ki...

heeyyyy tek ve ilk kutlayansınn kıymetlisinn tesekkurlerr :)

Yorum Gönder

Yorum Yapmak ister misin..?

 

KAR TANESİ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review