13 Eylül 2013 Cuma

PİŞMANIM ÖLÜME KADAR - 29

Kar'alayan Unknown


Yine aynı rüya.. Prenses gibi bir bebek. 

Sanki bebek değil akıllı başlı bir insan gibi. Önce uzaktan uzaktan bakıyor. Kırmızı ponponları olan minicik bir elbise içinde, sarı lüle lüle saçları, yüzünün güzelliği, teninin yumuşaklığı … Ah benim güzel bebeğim gel annene.. Ne kadar masum ama anlamlı bakıyor böyle. 

Sonra ay parçası yüzünde kocaman bir gülümseme ve pamuk ellerini uzatıyor ellerime. Tek seferde ama üstüne basa basa “ Anne” diyor. İçimde kocaman bir heyecan, midemde kelebekler uçuşuyor. 
Allah’ım bu nasıl bir mutluluk böyle. Sonra kızım tekrar konuşuyor. “Anne bak baba” Diğer eliyle de uzakları gösteriyor. 

Başımı çeviriyorum gülümseyerek ama donup kalıyorum. Kocam olması gerekirken orada “O” var. 

O, Serhat…

&

Midemdeki heyecan kelebeklerinin kanat çırpışları Serhat’ın yüzüyle birlikte yerini mide bulantısına bırakıyor. Bulantıyla uyanıp, yanında masumca uyuyan kocamı görmek daha da kötü yaptı beni.

Her gece aynı rüya ne hikmeti var bunun tam da aklımdan O’nu çıkarıp atmışken. Neden Allah’ım ?

&

“Sedef’imm.. Canımm hadi uyan artık sabah oldu.”

“ Immm azcık daha uyucam yaaa.”

“Mayışık, uyku tulumu kalk kocan sana bak neler hazırladıı.”

“Romantik kocam azcık daha uyuyup uyansaammm nolur nolur nolurrr….:) “

“Olmaz hayatım hemen o gözlerini açıyorsun ve gözlerinle evimize güneş doğuruyorsun, sonra da elini yüzünü yıkayıp gelip hepsinin tadına bakıyorsun. Hadi hadi hadi tembell.”

“Yaa ama gözlerimi açarsam uykum kaçaaarrrr.”

“Mızmızlanma bebek aç bak yoksaaa.”

“Eeeeee :)”

“Yoksa ben açmasını bilirim elimdeki bir bardak soğuk suylaa :)”

“Yaaa olmaz ama bak çok güzel bir rüya gördüm belki devamını görürüm açmadan azcık daha uyuyuummm.”

“Üçe kadar sayıyorum o gözler hemen açılıyorrr. Biiiiirrrrrr,  ikiiiiiiiiii, açıyor musun açmıyor musunnn?”

“Offf tamam tamam açtım bakkk kocaman açtım hııhh oldu muuu :)”

“Olmaz mı hiç oldu tabi gün ışığım bak ev aydınlandı :)”

“Şirinlik yapmaaa bana tam 42 dakika uyku borçlusun Daha alarmın çalmasına 42 dakika var. :)”

“Tamam O borcu en güzel şekilde öderim hayatımm :)”



“Anlaştık canım benimm :)"



&

Güzel geçen günlerim akıp giderken hemen hemen her gece o bebeği görmeye başlamıştım. Bebeğin güzelliği gözlerimin önünden gitmezken rüyanın sonunda Serhat’ı görmekte bir o kadar midemi bulandırıyordu. 


Kocama olan sadakat yeminimi her seferinde kendime hatırlatıyordum ve her şeyin bu şekilde güzel olacağına inanıyordum. 

Oturduğum mahalleye iyice alışmama rağmen komşularla pek fazla görüşmüyordum. Sokakta çarşıda pazarda görürsem selam veriyordum o kadar. Ne evime çağırıyordum ne de ben başkasının evine gidiyordum. Aslında ben böyle asosyal biri değildim yüzümdeki yara beni hayata küstürene kadar. 


Şimdilerde iyiyim artık kabullendim ama yine de bu çekingenlik geçmedi hem sanırım sevdim böyle sakin bir hayatı. Bir de bebeğim olursa tüm zamanımı ona ayırırım işte bu. 


Nuray annemin bana olan yakınlığı zaten bana yetiyordu ne başka komşu ne başka akrabaya gerek vardı. Gerçek annem yaşasa sanırım bundan daha fazla ilgilenemezdi. 

Bazen düşünüyorum neden bu kadar yakın bana diye ama bir cevap bulamıyorum. Çok iyi niyetli ve yaşlanmış bende ona hayat arkadaşı oluyorum işte benimle birlikte oda neşeleniyor diyorum. İnşallah bir gün oda beni bırakmaz herkes gibi.

Bebek istediğimizi Nuray anneme söylediğimde nasılsa mutlu oldu anneanne olacağım diyerek sevindi kadın yazık O’nun hiç torunu yokmuş. Benden daha çok heyecanlandı. 

Benimde heyecanım azımsanacak kadar değil aslında. Şimdiden elimde iki örgü şişi renk renk ipler deli gibi hırka, yelek, patik modeli arıyorum. Aslında rüyamdaki kız bebekten dolayı içimde devamlı, bir kızım olacağı hissi var. Odasını şimdiden nasıl dizayn etsem diye düşünmekten bazen geceleri uyuyamıyorum. 

Öyle güzel bir heyecan ki bu çok güzel çok tatlı.


“Bak Nuray anne, bu modelleri yeni buldum. Nasıl? Hepsi de çok güzel değil mi? Şunu pembe yapayım diyorum. Çünkü buna en çok pembe yakışır gibi hissediyorum.”


“Aaa evet ona başka renk koysan modelini göstermez. Hem de bak şunun içinde çok açık bir sarı mı yapsak kızım pon ponları daha hoş olur.”


Pon pon diyince aklıma hemen rüyamdaki kızın elbisesi geldi.

“Anne”

“Efendim kızım.”

“Bu modelden elbise olur mu?”

“Olur tabi kızım ama biraz uğraştırır elbise. Hem de kız olacağı belli bile değil ki daha canım Şimdiden kız gibi uğraşırsın bir de olmazsa boşa gider.”



“Olsun anne ben bu modelle kırmızı bir elbise yapmak istiyorum. Kızım olmazsa da dursun içimde kalmasın.”


“Tamam kızım o zaman önce onu mu örmek istiyorsun. Benim de torunuma hediyem pembe yelek olsun ben de ona başlayayım.”


“Evet olur anne ben elbiseye başlayayım sende yeleği ör. Kızımın çeyizini hazırlayalım daha gelmeden :)”


“İnşallah sağlıklı doğar da bebeğimiz büyür gerçek çeyizini de beraber yaparız kızım :)”


“Aman anneee ben onu nasıl gelin ederim kıyamam kii”


“Sen nasıl gelin oldun ya kızım senin annen yok muydu O üzülmedi mi”


“Annem ben evlenmeden önce öldü Nuray annem keşke olsaydı ama yoktu.”


“Yaaa bilmiyordum kızım kusuruma bakma ben seni üzmek için demedim. Yaşlandıkça ne dediğimi bilmiyorum sen bana bakma affet kızım.”


“Yok ne kusuru nereden bileceksin ki hem geçti gitti işte o beni cennette bekliyor İnşallah biz de orada buluşacağız annemle.”


“İnşallah kızım sen de anne olacaksın ve Onunla birlikte annene gidersiniz cennette mutlu olursunuz.”


“Neyse bak laf nerden nereye geldi anne hadi örgümüze bakalım biz :)”


“Bakalım kızım. Ver bakıyım şişi ben sana göstereyim bu model nasıl yapılır.”



&



“Oooo hanımlar kolay gelsinn.  Yine başlamışız hamaratlığa :)”


“Gel gel oğlum Sedef yine döktürüyor yeteneklerini.”


“Yapar benim güzel hatunumm”


“Hoş geldin hayatım ama siz böyle yapınca utanıyorum ben yaa :)”


“Nuray teyze bu Sedef sanki son günlerde bir güzelleşti mi ne yoksa bana mı öyle geliyor :)”


“Benim kızım her zaman güzel şimdi haksızlık etme damatt :)”


“Ama sanki başka bir güzellik var yüzünde, ay parçası gibi parlıyor baksana :)”


“Hamilelik yaradı kızımaaa :)”


“Yaaa anne sen de şu deli kocama uyup benimle uğraşıyorsun ya aşkolsun :) Hem ne hamileliği daha test bile yaptırmadım. Sadece mide bulantım var o kadar.”


“Tamam işte en büyük belirti o kızım”


“Hayatım bak ne diyorum yarın ben işten erken çıkayım hastaneye gidelim kan testi yaptıralım olur mu?”


“Olur birtanem tamam erken gel gidelim bakalım neymiş durum.”


Hem kocam hem de Nuray annem mide bulantılarımın hamilelik yüzünden olduğunu düşünüyordu ama ben bundan pek emin değildim. Her gün gördüğüm rüya beni gerçekten çok sarsıyordu. 



Rüya çok güzel başlayıp sonunda Serhatla bitiyordu ya beynimden o anları atamıyorum. Kocama sadece kızımızı gördüğümü söylüyordum gerisini anlatamazdım ve anlatamıyordum. Her neyse yarın anlaşılacak neler olduğu.



0 Değerli Düşünce:

Yorum Gönder

Yorum Yapmak ister misin..?

 

KAR TANESİ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review