21 Kasım 2013 Perşembe

Hissetmiyorum

Kar'alayan Unknown

Sevmiştim bir zamanlar, 
Hani ergenlik derler ya o deli çağlara işte öyle bir zamandı..
Görmek için dersleri su gibi içerdim,
Şans eseri benim olduğum tarafa baksa dünya dururdu, midemde kelebekler kanatlanırdı,
Hayaller kurar şarkılarda ağlardım,
Özledim...
Şuan nerede ve nasıl olduğunu bilmediğim bu platonik erkeğin bana yaşattıklarını..
O hissi özledim.
Artık hissedemiyorum.Sinirleri alınmış bir yatalak gibiyim.
Ne ayağa kalkacak güç var bedenimde ne de hissediyorum.
Hissetmek istiyorum. Aşkı değil her şeyi.
Üzgün biri görünce onunla ağlamak, sevinenle sevinmek istiyorum.
Duygularımı geri istiyorum.
Benden bunu alandan geri istiyorum.
Ben beni geri istiyorum.!

12 Değerli Düşünce:

Unknown dedi ki...

canımm yaaa böyle deme :( seninle uzun uzun konuşma zamanımız gelmiş hem sen hem de ben dolduk

siyah kuğu dedi ki...

Oiii kıyamam ne oldu sana öyle evettt Melek bahar'a katılıyorum biz toplanıp pijama partisi yapalım sabaha kadar sohbet edelim sonra acıkıp mutfağa dalalım makarna pişirelim:))

Unknown dedi ki...

Kaçıp gelsem yanına ?

Unknown dedi ki...

Ah kuğum ahhh :( Makarna iyi fikir ama öğrenci evinde çok pişiyor yaa bıktım ben başka bir şey mi olsa acaba :)

yildiz dedi ki...

Ben de kendimi geri istiyorum,nerelerde kalmisiz acaba??? kimler almis bizi bizden????
Güzel bir haftaya baslaman dilegiyle sevgiyle ve dostca kal...

Unknown dedi ki...

Bizi kimler aldı bizden ah yıldız, umarım kendine kavuşursun bir an önce, kocaman sevgiler gönderiyorum hep gel

Unknown dedi ki...

ayyy ne güzel olur gelsene canım yaaa

Unknown dedi ki...

Dönebiliriz ama biraz zorlamayla dönebiliriz. Eğer bizimle beraber dönmek isteyen biri olursa elimizi tutan en başa o zamanlara dönmemek için hiç bir sebebp yok aslında

Unknown dedi ki...

Ben elimden birinin tutmasını istemiyorum yaa canım kendim olup ayağa kalkmak istiyorum

Unknown dedi ki...

O zaman seni düşürenlerin farkında olmadan senin düşmene sebep olan elini tuttuğun kişilerin elini bırakacaksın ki dizlerine tutunup kalkabilesin.

Unknown dedi ki...

aaa ben size istediğinizi yaparım kiii :) hadi o zaman biricik kuğumuz, kartanem, duygum b-ve ben toplanalım pijama partimizi yapalım :)

Unknown dedi ki...

Ben bıraktım ama ısrarla ellerimden kollarımdan çekiştirenler var duygucuk

Yorum Gönder

Yorum Yapmak ister misin..?

 

KAR TANESİ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review