24 Aralık 2017 Pazar

Günaydın Tekmesi İster misin?

Kar'alayan Unknown



Yeniden hellöö, napıyosunuz?


İzmir'de yağmur var bu sabah, ya tembel tembel evde sıkılmaca ya da bu güzel su damlalarının tadını çıkarmaca... Ben hangisini seçerim bilmiyorum, ama karnımdaki İkra hanımefendinin bugün tembellik yapma gibi bir planı yok. Sabahın köründeki tekmelerinden pazar gününü erkenden yaşamaya başlamak için hevesli olduğunu anlıyorum.


Bir önceki posta yakında güzel şeyler doğacak demiştim, işte bu güzelliklerin en başı, İkra hanımefendi ♥ 

Şuan 22 haftalık olan miniğimizin ilk ultrason görüntülerine baktığımda, eşim beyfendi ile şurdaki siyahlık mı şimdi bu haşhaş tohumu mu büyüyüp hayatımız olacak dediğimizi hatırlıyorum. En son geçen haftaki görüntülerinde kızımız baya poz verdi okka gibi burnu, estetik harikası çenesiyle falan. Elleriyle yüzünü kapata kapata uyuyordu. hele o parmaklar, aynen doğmuş br bebek gibi parmaklarını emmesi için o an ölebilirdim. 


ANNE OLUNCA ANLARSIN!

Ah anneeem, anladım tabii anlamaz mıyım? Öyle başka bir ruhmuş ki bu, kendimi beş aydır düşünmüyorum. Tiksindiğim yemekleri bile ona faydası olsun diye yiyorum. Annem kabak yemeği yaptığında öff şu kabağı literatürden kaldıralım artık diye mızmızlanan ben, belki bebeğimin kabağın içindekilere ihtiyacı vardır diye tabak tabak yediğimi biliyorum.


İlk 18-19 hafta onun canlılığına dair bir şey hissetmeden geçti. Sadece bulantılar, halsizlikler ve benzeri belirtilerle bana kendini hissettiriyordu. ama sonra o pamuk ayaklarından çıkan tekmeler başladı ya, her tekmede benim kalbim yerinden çıkacak gibi oluyor. İçimden çıkarıp sımsıkı sarılmak, öpe öpe onu koklamak istiyorum. son günlerde bir de oyun oynamaya başladık. Daha doğrusu iletişim şeklimizi belirledik. Ben tekme atmasını istediğimde karnıma parmağımla bir iki kez vuruyorum. Hooop ardından başlıyor oda vurmaya, herkes sırası geldiğinde minicik vuruyo, sıram geldiğinde ben vurmazsam oda duruyo. Resmen kurallara uymam için beni zorluyo. O kıpırdanmayı kesince ben endişelenip hemen dokunuyorum konuşmaya başlıyorum ve çikolata yiyorum. Sonra içerde maraton koşusu başlıyo barışıyoruz.

Her kadın gibi benim miniğimde bir çikolataya tav olanlardan :) 
Çok duyacaksınız gibime geliyo İkra hanımefendinin maceralarını, doğmadan bu kadar etkiliyse doğunca neler olacak bilemiyorum :) Beni aydınlatın olur mu? :)

Hadi öptüm hepinizi kendinize popüler davranın, özelsiniz 

9 Değerli Düşünce:

sessizkaldım dedi ki...

oy oy Hayırlı uğurlu olsun inşallah Rabbım analı babalı büyütmeyi nasip etsin inşallah Kendi gibi ismi de Çok güzelmiş İkra ömrü Bahtı güzel olsun küçük hanımın :) Rabbım hayırlısıyla güzel evladınızı kucağınıza almayı nasip etsin inşallah canım benim Dikkat edin kendinize En güzeline emanet olun sevgiler kocaman öptüm sizi :)

deeptone dedi ki...

aaaa sen ne zaman evlendin yaaaa, izmirde evlendin di mii, aaa aynı iştesin di mi dahaaa. yeni blogun nolduuuu :)

Unknown dedi ki...

@sessizkaldım,
Alllaaah yorumu okurken duygulandım, başladı benim hormonlar :)) Çok teşekkür ederim inşallah sağlıkla gelir küçük hanımefendimiz :)

Unknown dedi ki...

@deeptone,

3 yıl ortadan kayboldum, neler değişti nelerr. Ama maalesef iş yerim değişmedi işte onun da değişmesini isterdim :)) Yeni bloguma adapte olamadım sanırım yaa ya da buna mek verdim diye bırakamadım çocuğumu :)

Annesinin Prensesi dedi ki...

Meraba canm :) ay ne güzel.bir yayini yakaladim. Allah anali babalı büyütsın sevgili İkrayi. İsmide cook güzelmis 😘

O degilde amma da net cikmis ultrasonda ya benimkinde parmaklrini burnunu bırak kizimi secemiyorduk 😀

Cok güzel günler bunlar canm. Kiymetini bil 😘

deeptone dedi ki...

piki :)

Yönetici dedi ki...

Merhaba;
Hayırlı olsun sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin allahım eminim tarifsiz bir duygu yaşıyorsundur;))))

Unknown dedi ki...

@annesininprensesi,

Yaa o fotoğraf benimkininki değil ama benimki de maşallah öyle net çıktı ki şuan nasıl bir şey doğuracağımı tahmin edebiliyorum :)

Çok güzel günler gerçekten hem hiç bitmesin istiyorum hem de hemen doğsun alayım kucağıma :)

Unknown dedi ki...

@fatma nur,

Kesinlikle tarifsiz bir şey bu, heyecanla bekliyorum minnoşumu :)

Yorum Gönder

Yorum Yapmak ister misin..?

 

KAR TANESİ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review