29 Aralık 2017 Cuma

Günlük 1 ♥

Kar'alayan Unknown


Yeniden Selaaam.. 


Hasta hasta geldim bugün size. Üzerinize afiyet birazcık faranjit olmuşum da.  Malum İzmir'i bilenler hemen anlar havaların bi sıcak bi soğuk olmasından kaynaklı benim de dengem bozuldu. Ne giyeceğimi bilemiyorum. Soğuk diye kazakla gidiyorum işe, bu sefer kalın geliyor ertesi gün ince giyiniyorum bu kezde üşüyorum. Napsam bilemedim.  Ayy bir de hamilelikten dolayı ateş basmaları başladı. Menopozlu kadınlar gibi ateşleniyorum. Millet kaloriferin dibinden ayrılmadığında bile cam açabilecek kadar bunalıyorum bazen. Eee vücut napsın bi terle bi soğu oda hasta oldu. Bir haftadır bebeğime ilaç vermemek için kullanmadım bir şey ama baktım iyice ilerledi dün doktora gittim sonunda. Hamilelikte kullanılabilecek antibiyotikler varmış onlardan bir tanesini verdi kullanmaya başladım bakalım umarım miniğime zararlı olmaz.

Biliyorsunuzdur belki lisans eğitimim gereği çocuk gelişimini iyi derecede bilmem gerekiyordu. Derinlemesine bilgi sahibi oldum lisans döneminde, ee şimdi bir de canlı canlı yaşama fırsatı buluyorum. Aslında tüm ilaçların zararlı olduğunu düşünüyordum ama zararsızları da varmış bunu da öğrendim.Öğrendiklerimi pekiştirmem için kızım şimdiden beni mutlu etmeye başladı. İkra hanım şimdiden annesinin mesleki gelişimine katkı sağlıyor :)

Bu kız bana neler neler öğretti beş aydır bilemezsiniz. Günlük hayatın stresinden nasıl uzak kalınır, hayatta neler değerlidir, nelere önem verirsem daha mutlu olurum. Sağlığıma neden dikkat etmeliyim vs. daha neler nelerr. 

Ben sanırım bundan sonra her postta bir parça kızımdan söz edeceğim. Hamilelik sürecimden, bebeğin gelişiminden vs hep bir parça onu bulacaksınız satırlarımda. Hele bir de doğsun siz o zaman görün :) Bu arada siz napıyosunuz? Yazın azcık konuşalım hadi :)


6 Değerli Düşünce:

sessizkaldım dedi ki...

Oy oy canım benim çok geçmiş olsun rabbim şifalar versin inşallah güzel kuzum İkra ve sen dikkat edin iyi bakın kendinize 😊😘😍bende annem hasta oldu oda boğazlar filan gitti 😊neyse şimdi biraz daha iyi doktorada götürdüm dinleniyor..sizi seviyorum güzel bakin kendinize anne kız 😘😍en güzeline emanet olun güzeller 😍😘

deeptone dedi ki...

hey gidi hey yaaa, ankaradaki öğrencilikten nerelere geldiiin, annat tabiii :)

KAHVE ZAMANI dedi ki...

Merhabaaaa:):) demek istedim ..

Unknown dedi ki...

@sessizkaldım,

Kuzucuumm teşekkür ederiim geçti çok şükür ikimizde çok sağlıklıyız şuan :) Ayyy annen nasıl olduuu iyileşmiştir inşallah, seviyorum seni öpücük kalp balon :)

Unknown dedi ki...

@deeptone, neler oldu ah anlatsam roman olur valla :)

Unknown dedi ki...

@kahve zamanı,

Merhabaaa hoşgeldiin :)

Yorum Gönder

Yorum Yapmak ister misin..?

 

KAR TANESİ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review